NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Powiatowe Centrum Usług Wspólnych

ul. Kościelna 5b, 34-200 Sucha Beskidzka

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY :

PODINSPEKTOR W POWIATOWYM CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH

W SUCHEJ BESKIDZKIEJ

1. Stanowisko, czas pracy, rodzaj umowy, miejsce:

  • stanowisko: podinspektor
  • czas pracy: pełny etat (40 godzin tygodniowo), praca biurowa
  • rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony*
  • miejsce wykonywania pracy: ul. Kościelna 5b, 34-200 Sucha Beskidzka
  1. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
  • wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce wynosi poniżej 6%.
  1. Wymagania niezbędne:

Pracownikiem może być osoba, która:

a) ma obywatelstwo polskie lub jest obywatelem państwa członkowskiego Unii Europejskiej, lub innego państwa, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;

b) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych;

  1. nie była skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    d) posiada wykształcenie wyższe I lub II stopnia o kierunku ekonomicznym, minimum rok pracy w administracji;

e) posiada nieposzlakowaną opinię;

f) posiada znajomość regulacji prawnych z zakresu ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o pracownikach samorządowych;

g) posiada znajomość obsługi urządzeń biurowych oraz programów: Microsoft Word, Excel, T– SOFT W – F – K program finansowo – księgowy.

4. Wymagania dodatkowe:

  • samodzielność, odpowiedzialność, komunikatywność, asertywność, zdyscyplinowanie,
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  • umiejętność pracy w zespole.

5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • Prowadzenie ewidencji analitycznej operacji gospodarczych (księga główna),
  • Prowadzenie ewidencji analitycznej dochodów i wydatków jednostki budżetowej wg klasyfikacji budżetowej i uzgadnianie z kontem 130 – rachunek bieżący jednostki,
  • Uzgadnianie ewidencji analitycznej z syntetyczną oraz z planem finansowym jednostki,
  • Przygotowywanie do wypłaty dowodów księgowych,
  • Współdziałanie z Dyrektorem Jednostki obsługiwanej w zakresie sporządzania i aktualizacji planu finansowego,
  • Prowadzenie ewidencji kosztów na kontach zespołu 4 w układzie rodzajowym,
  • Prowadzenie ewidencji analitycznej do kont zespołu 2 – Rozrachunki i rozliczenia, zgodnie z przyjętym do stosowania planem kont oraz uzgadnianie z ewidencją syntetyczną,
  • Uzgadnianie sald z kontrahentami w terminach wynikających z obowiązujących przepisów,
  • Sporządzanie zestawień obrotów i sald kont syntetycznych miesięcznie oraz na koniec roku,
  • Dekretacja dowodów księgowych,
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych,
  • Naliczanie pracownikom na podstawie odpowiednich dokumentów określonych przepisami wynagrodzeń, zasiłków chorobowych i świadczeń z ubezpieczenia społecznego oraz prowadzenie dokumentacji z tego zakresu (kart wynagrodzeń, kart zasiłków chorobowych),
  • Sporządzanie list płac, dokonywania obowiązujących potrąceń pochodnych od wynagrodzeń i innych wynikających z odpowiednich dokumentów podpisanych przez pracowników (PZU, ZFŚS, PKZP itp. ) oraz sporządzenia list do przelewów wynagrodzeń i innych świadczeń na ROR pracownikom, którzy takie rachunki posiadają, oraz pochodnych od wynagrodzeń,
  • Sporządzanie deklaracji podatkowych oraz z zakresu ubezpieczeń i terminowe ich przekazywanie do Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,
  • Sporządzenie innych list wypłat wynikających np. z umów cywilnoprawnych,
  • Wydawanie pracownikom zaświadczeń o wysokości wynagrodzeń,
  • Terminowego sporządzenia informacji o uzyskanych przez pracowników dochodach wynikających z przepisów o PDOF oraz ZUS,
  • Sporządzanie sprawozdań statystycznych Z – 03 i Z – 06 oraz prowadzenia ewidencji niezbędnych do ich sporządzenia,
  • Wypełnianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu RP – 7,
  • Obsługa finansowa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.

6. Wymagane dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań, o których mowa:

  • list motywacyjny,
  • CV,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie świadectw pracy oraz zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia,
  • kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
  • oświadczenie o nieposzlakowanej opinii i o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych,
  • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat będzie zobowiązany w terminie do 30 dni od daty zatrudnienia przedłożyć stosowne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
  • oświadczenie o stanie zdrowia
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.

Jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest zobowiązany do złożenia wraz z kopiami dokumentów potwierdzających niepełnosprawność.

Dokumenty powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019r., poz. 1781 z późn.zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach osobiście w sekretariacie Powiatowego Centrum Usług Wspólnych, mieszczącym się w budynku Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej przy ul. Kościelnej 5b, 34-200 Sucha Beskidzka lub wysłać pocztą na adres Powiatowego Centrum Usług Wspólnych w Suchej Beskidzkiej z dopiskiem:

dotyczy naboru na podinspektora w Powiatowym Centrum Usług Wspólnych w Suchej Beskidzkiej w terminie do dnia 11.07.2022r.

Aplikacje, które wpłyną do Powiatowego Centrum Usług Wspólnych w Suchej Beskidzkiej po upływie wyżej określonego terminu, nie będą rozpatrywane.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:

33/311 65 50 – Sekretariat

33/311 65 51 – Dyrektor

33/311 65 65 – Kadry

Kandydaci, którzy nie zakwalifikują się do procesu końcowej selekcji z powodu niespełnienia wymagań formalnych, zostaną o tym powiadomieni telefonicznie. Dokumenty aplikacyjne tych osób będą odbierane osobiście przez zainteresowanych lub odsyłane pocztą.

*w przypadku kandydata, który w wyniku konkursu po raz pierwszy zostanie zatrudniony na stanowisku urzędniczym w jednostkach samorządowych, obowiązuje odbycie służby przygotowawczej. W związku z powyższym, pierwsza umowa o pracę zostanie podpisana na okres trwania służby przygotowawczej.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej https://bip.malopolska.pl/pcuwsucha oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Centrum Usług Wspólnych w Suchej Beskidzkiej.

Dyrektor

Powiatowego Centrum Usług Wspólnych

mgr Małgorzata Mirocha

Załączniki do pobrania

Dostępność